Adresseavisen og Rosenborg BK Kvinner med ny avtale!

Markedssjef i Rosenborg BK Kvinner, Torgrim Olsen og Markedssjef i Adresseavisen, Hege Møllevik med den nye avtalen!

Sist oppdatert: 21. feb 2020 Skrevet av: Torgrim Olsen

 

Adresseavisen og Rosenborg BK Kvinner har inngått en ny og historisk avtale! Avtalen er over to år og betyr at Adressa-logoen blir å se på drakten – nærmere bestemt shortsen – på både herre- og kvinnelaget i Rosenborg de neste to årene.

 

Avtalen sikrer også en god markedsføring av hjemmekampene på Adressa.no sin flate i samme periode. Adressa har vært samarbeidspartner med Trondheims-Ørn i mange år, men går nå enda tyngre inn – og er med på å løfte satsingen på kvinnefotball i Rosenborg og regionen ytterligere. Markedssjef Torgrim Olsen forteller at det er økende interesse i markedet etter at det ble kjent at Trondheims-Ørn ble Rosenborg i 2020, og at dette gjelder både eksisterende og potensielt nye sponsorer og samarbeidspartnere.

 

– Det er ekstra motiverende for oss at en så sterk samfunnsaktør som Adressa viser et så stort engasjement – og ikke minst vilje til å bidra til å løfte kvinnefotballen enda mer fram. – Det betyr mye for oss å ha med regionens største mediehus på den ferden vi nå har startet på – og vi gleder oss til fortsettelsen av dette samarbeidet.

 

– Trondheims-Ørn er Norges mestvinnende klubb i kvinnefotball, at de nå blir en del av Rosenborg er spennende og riktig. Slagordet ‘Stolt fortid – Stor fremtid’ passer bedre enn noen gang. Vi gleder oss til å videreutvikle et godt langvarig samarbeid, sier markedssjef i Adresseavisen Hege Møllevik.